MomsA Hanımlar selamlar 21.hafta başında tetanoz olmamız gerekiyormuş sağlık ocağını aradım bugun öğrendim, olanlar var mı? Nasıl bir aşı ağrısı çok deniyor doğru mu?
Canantatli MomsA eczanede çalışıyorum karşımda sağlık ocağı var hemşireler bana yapmadı cuma yapalım ağrıdan çalışamazsın dediler bu hafta cuma yaptırcam öyle dediler diye 😅
Akty0753 MomsA bnde 20 haftamda oldum canım ilk gun bi agri olmadi ertesi gun kolumda agri oldu sadece 2 gun sonra gecti
Baby_2020 MomsA ben 23 haftada vuruldum ağrım olmadı sadece üzerine yatınca biraz hissettim o kadar bünyeden bünyeye değişyor canm
Asyaaydin MomsA 20 . Hafta da oldum . 3 gün falan ağrısı oluyor sonra geçiyor herhalde herkeste ağrı yapmıyor 2 .sinide 1ay sonra olacam
Sevgice26 MomsA bugün gittim aşı kalmamış yapmadılar ameliyatlı halimle 2 kilometre yolu yürüdüm canım çıktı
Kbrcn Benim 17+5 bügün sağlık ocağından aradılar yarın gel yapalım dıye şimdi burda okuduklarımdan sonra şüphe ettim erken mi sizce?
ElfGzm Kbrcn normalde 20 den sonra çağırıyolar ama hareketlerini hissediyomusunz diye soruyo ebeler genelde biraz erken bence canım🤷♀️
Nur1126 MomsA aşıyı olurken kesinlikle kendinizi sıkmayın ki ilaç kasa güzel dağılsın aşıyı yapanda ilacı birden kasa vermemesi lazım ki kasın içinde birden sertleşmesin bunları dikkat edilirse ağrınız en minimuma iniyor ben hiö ağrı çekmedim diyebilirim acı eşiğim çok düşüktür.. şimdiden geçmiş olsun..
Kbrcn ElfGzm evet banada erken geldi hiç hissetmiyorum açıkcası yarın doktorumlada görüşüp ona göre karar veriyim en iyisi çok teşekkürler 😊
Muberraonur MomsA ben 2doz vuruldum ilkinde 3gün kolumun üzerine yatamadım 2.sinde çok ağrımadı öyle çekilmicek gibi ağrısı olmadı ama ilk doz çok kötü ağrıttı kolumu
Serap0634 Ben kaşımı aldırsam içimden bir şey kopar ağrı wşiğim çok düşük. 2.dozu bugun yaptırdım. Ağrısı kesinlikle yaparken olmuyor.. Ertesi 2. 3 gün kolunda bir ağırlık var gibi bir ağrı oluyor.. Oda hareket ettirince.. En son korkacağın şey olsun
AysunFatih MomsA Asla abartıldığı gibi bir ağrı değil kolunu biryere çarparsın ya ondan bile daha az sadece aşı yaptırdığın kolunun üzerine yatma bir iki gün. Benim çok az ateşim oldu parol içmiştim sadece
MomsA Hepinize cevaplar ıçın teşekkür ediyorum sağlıklı doğumlar nasip olsun ınşallah sevgiler Iyı geceler♥️
Seher_akkus Haftamda oldum bende ilk saatler de hiç birsey yoktu gece ağrımaya başladı 2 gün üstüne yatamadım 😃 3. Güne birsey kalmıyor korkmayın🥰 1 ay sonra 2. Aşıyı olacagım insallah
Melk111 MomsA kolunu fazla hareket ettirmeden ve aşı vurulduğu 2 3 gün duş almazsan bide vurulduğun gibi üzerine buz ve kolonyali peçete indirirsen ne ağrı nede şişlik oluyo