Bu gün sağlık ocağına gittim aşı ile ilgili hemşire 18 haftalıksın dedi adete göre ama 19+6 ultrason da 20+1 haftalığım tetenoz aşı için doktorumu aradım ameliyattaymış ulaşamadım yarın sabaha aşı için randevu verdi kan alıcam dedi acaba tam zamanımı erken mi bilemedim sizler kaçıncı haftada oldunuz