DenizKokusu Kızlar merhaba Allah nasip ederse oğlum olucak . Adini Kerem koymak istiyorum ama eşimin adı da Kerim . Tuhaf olur mu sizce 😅
DenizKokusu Elif_18 evet anlamları da tam birbirini tamamliyo . Kerim oğlu kerem olcak büyük ihtimal . Çok isim düşündüm ama kerem den vazgeçemiyorum 😂😂
DenizKokusu Derinsema Ahmet ismi de çok güzel canım. Bizim dedenin adi da Mehmet ama Kerem i atamıyorum aklimdan😂
DenizKokusu Nurtugce01 ay çok teşekkür ederim canım . Siz de böyle deyince.emin oldum artık Kerem olcak büyük ihtimal 😂