Bende ıspartadayım.maddi durum yönden biraz daha iyi olsam Davraz yaşam Oğuzhan hocanın üstüne tanımam.bi iki kontrole gittim başlarda ama sonra tabi düşündüm olmayacak böyle Isparta şehir hastanesi Hüseyin Özyurt .yani aslında bende polikistik över vardı.birtek o bilmişti ilk evlendiğimde sonra tekrar şehir hastanesine gitmeye karar verince onu seçtim.iyi adam .sabahtan gidersen iyi ilgilenir 😂öğleden sonra bunalıyor heralde herkes öyle diyo