Laila26 turş ya da şirin yeməklə cinsiyyəti bilmək düzgün deyil mence doğru çıxmır.ama biri mənə bir şey demişdi etmişdim düz çıxmışdı ama ne derecede doğrudu yoxsa tesadüfen oldumu onu bilmirem.süde biraz idrar qarışdırıb qaynadın eyer süd çürümese oğlan çürüse qız olur.isteseniz yoxlayıb baxın😊sağ salamat canım