Sempatik Bugün sezeryanla dogum yaptim bebegim hizli soluyomus hiriltisi varmis hava veriyolar kuvezde yanimda olmayinca çok üzülüyorum gecermi 😌😌😌
Esrelf Sempatik canım kalbinde akciğerinde sıkıntısı yoksa düzelir Allah ın ziniyle. Bazen bebeklerin kandaki oksijen düzeyleri düşük oluyor o yüzden bir süre oksijen verip gözetim altında tutuyorlar. normale dönüncede annenin yanına veriyorlar bebeği. Kısa zamanda kavuşursun inş.
DuruSuedaAca Geçmiş olsun geçer tabii 🙏Allahın izniyle unutursunuz bu günleri inşallah güle güle büyütün
Sempatik Sagol canim kalbinde bi sorun yok sukurde cigerlerindemi yoksa normaldenmi bilmiyorum 2satt gözetim altinda tutarz dedilr ama sonradan uatisini yaptilar düzelesiye kadr gözlüm altinda tutacaklar 😣😣