B8use Arkadaşlar dogum yaptigimiz hastanede bebekten topuk kani aliniyormus test icin eve geldigimizde de saglik ocagi cagiriyormus orda da aliyorlarmis neden 2 defa aliniyo . Sadece hastanede alınması yetmezmi bilgisi olanlar yazabilirmi
Esrelf B8use canım topuk kanı doğar doğmaz alınmıyor. Minimum 24 saat beslenmiş bebekten alınıyor. Beslenmeyle alakalı diye biliyorum.
Mertnur Benim sağlık ocagindaki doktorum hastanede aldırmayın burada alıncak orada alınan önemli değil boşuna 2 kez deldirmeyin dedi öyle yapıcaz biz
B8use Mertnur 1 kisiden daha duymustum hemen alinmasi lazimmis o yüzden riske atmayin demislerdi sanirim alinmasi icin belirli saati varmis
YesimDemircan Bana da sağlık ocağında hemşirem doğar doğmaz alınıyor, 5 gün sonra da anne sütü emdiği için tekrar alınıyor dedi. Yani iki kez alınması gerekiyormuş