Ozqe_tolqa Mochi marka manuel pompayı kullanan varmı arkadaşlar nasıl bir pompa almak istiyorum ama emin olmadan almak istemedim ..
Burcuyildiz Ozqe_tolqa merhaba, bende cok düşünmüştüm onu almayı, instgram fenomeni bi kadın denemiş ve beğenmediğini söyledi, bende vazgeçip elektirikli lansinoh aldım.
Fuliaa90 Ozqe_tolqa happkids de yorumlar bir bakın isterseniz arama kısmına yazınca çıkıyor bende ordan baktım
Kapalikutu Ozqe_tolqa ebebek markası olan baby plus un süt sağma makinesine bakabilirsiniz Manuel’e 100 lira vereceğinize 50 60 lira fazla verip elektrikli almak daha mantıklı geliyor bana. Yorumları oldukça iyi yakın arkadaşım kullandı ve çok memnundu istersen inceleyebilirsin.
Ecenaz345 Ozqe_tolqa bende bime gelmsti ordan aldm cokda uygndu tekrr gelrse dogumuna da varsa ondan al cnm 99 lira cok da gzl cekisi felan manuel fyatna elektrikli pompa 😊
Burcuyildiz Ozqe_tolqa evet internetten bende cok yorum okudum, ne biliyim cok iyi dediler, belkide iyidir ama olumsuz bir şey etkiliyor beni sanırım 😊 bide işe dönünce de elektrikli daha iyi olur diye, bende elektrikli aldım.
Semipermeable Eger surekli kullanacaksan manuel alma canim. Avent kullaniyorum memnunum simdilik ben.
Ozqe_tolqa Burcuyildiz ben çalışmıyorum evde olacağım için elketrikliye o kadar para vermiyim diye mochi düşündüm ama baya bi düşüncem sanırım almadan.
Burcuyildiz Ozqe_tolqa anladım, sadece süt toplamak için işe yarayabilir, olmazsa lansinoh manuel de yorumlar çok iyi oluyor, ona da bakın. Avent cok pahalı, hatta manueli bile pahalı.
Semipermeable Ozqe_tolqa bazen indirime giriyor e bebek ben taa subat indiirminde almistim. Dilersen medikalcilerden kirala, daha uyguna gelecekse
Nesliyazmaz Ozqe_tolqa ikinci el al çok daha uygun oluyor. Tiksinirim diyorsan biberonu ve aradaki süt geçen boruyu sıfır alabiliyorsun zaten onlarda uygun fiyatlı.
Suna_m Ben de Mochi aldim, ilk cocugumda bebedorun basit manuel pompasini almistim, oglum bir memeyi emerken digerinden iki basmayla sagiyordum, hic sorun yasamadim. O sebeple gene manuel aldim. Manuelde mantik ayni o yüzden markanin onemi yok.