Tugce28 canım benim bir düşük sonrası fsh 8 çıkmıştı son derece normal, 2 ay sonra 10, 2 ay sonra 16… Ve tüp bebek önerdiler bende genetik bir problem olabileceği için (bu arada yaşıtız ben de 28im) 2-3 ay dene sonra tüp bebek için gel dediler o ay hamile kaldım😊 lütfen şunu unutma fsh hormonunu beyin salgılıyor stres yaptıgımız an 50ye 100e bile çıkabiliyor. Ben o kadar üzüldüm ve tüp bebeğe güvendim ki çocuk olacak diye denemedim ilişkiyi kendiliğinden oldu😊 inşallah tez ve doğru zamanda Allah sana da nasip eder çok da oyalanmamak lazım doktorlar haklı 🥰