Fatma4185 Pnryksl06 ay kotu düşünme rabbim saglikla aldirsin hic bekleme sezeryanla aldir bence riske atma sor bakalim simdi sezeryanla alabiliyorlarmiymis riski neymis arasdir istersen boyle supheyle korkuyla yasamakdansa
Fatma4185 Pnryksl06 ah be yavrum 30 haftaya giricen 1 ay once olmus olcak tabi doktoruna danış o illaki bizim dusundugumuzu düşünür. Ama böyle hergun korkuyla yasicaksin ve strese giriceksin
Pnryksl06 Dua eden herkesten Allah razı olsun Rabbim bebeklerimize sağlık sıhhat versin Hayırlı mutlu huzurlu ömür nasip etsin inşaAllah
Fatma4185 Pnryksl06 insallah hayirli icini ferahlaticak haberler alirsin dualarim seninle rabbim saglikla hayirlisiyla evladina kavusdursun seni.
merveiyi Pnryksl06 Allahım yardımcın olsun kuzum allahın izniyle güzel bir dogum geçirirsin insallah hepimiz saglık bir şekilde evlatlarımızı kucagımıza alalım 🌸🌸🧿🧿🙏🙏 Allah büyük dualarım seninle