17+4 teym bebeğimin hareketini hissetmiyorm çokta merak ediyodum şimdi sırt üstü uzandım ve göbek deliğimin tam altına kumanda bıraktım bildiğiniz titriyo 😀 o kdar sağlam bir tekme tabikide beklemiyorum kumandayı atıcak kadar ama titreme bile beni çok şaşırttı çok mutlu oldum 😀 benim gibi hissetmeyen annelerde deneyebilir mi ?