Pyrzeda Merhaba kızlar dün doktora gittim bebeğimin kilosu 2.500 muş bana az gibi geldi her zaman iyi çıkıyodu kilosu bu haftada 2700 2800 felan olması gerek sanırım 🤔
Lzgpthm Pyrzeda 35+0 da 2500 su kilosu 38 de 3000 oldu haftasına gore normal gidiyorlar zayıf değil daha çokta olabilir ama bu kilo isleri genetikte olabiliyor önemli olan siniri geçmişler doğduktan sonra daha cabuk toparliyorlar 😊
Obsesifk Pyrzeda benimden bormalden 300-400gr az çıktı şimdi beslenmeme dikkat ediyorum bakalım ne kadar alacak
Aliirem Aynı haftadayıZ bende 35+5 dün doktordaydım benımkı 2928 kılo yazıor kagıtta herkezınkı bir olmaz daha zaman var uc kıloyu kolay bulur o da yeterlıdır