Reyyan34 Kızlar ne zman hissettiniz bebek hareketlerini ? Bebekler var malum kucağınıza alınca karnınızda ağrı vs oluyor mu? Benim bzen oluyor evham yapıyorm
Zehrahira Canım 22 haftalığım ve bu hafta hissettim daha. İlk bebeğimi 16 haftalık hissetmiştim sanırım çöl hareketli geçirdiğimiz için geç hissediyoruz
Paresss Ben 3.5 da hissetmeye başladım derler di hadi be ordan derdim ama kişiden kişirye değişebilir. İlk oğlumu 5 aylıkken başlamıştım hissetmeye.