Mrb hanımlar öncelikle hepinize Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah bugün saat 11.30 canım kızım minik tırt>lım dünyaya gözlerini açtı benim ilk gebeliğimde ve gercekten zor geçti ama şükür bebeğim sağ salim doğdu biraz solunum sıkıntısı olduğu icin küvezde şuan 37+5 hftalik doğum yaptm aranızda bebegi solunum sıkntısı yaşayan oldumu aklım bebeğimde🐛😍👼dualarınızı bekliyorum