Hilal25- Arkadaşlar 16 haftalıkken özel doktora Gitmiştim cinsiyetini erkeğe benzetmişti ama şimdi beş aylıkken devlet hastanesine gittiğimde cinsiyetine kız dedi sizce hangisi doğru ??
Emine_66 Detaylıyı bekle bende devlete gidiyorum bulunduğum yerde özel yok kız dedi ama gene de detaylıyı bekliyorum emin olmak için