Gizemlimmio Eork Ben de 7. haftadayım ara ara oluyor ama sürekli değil. Ayrıca rahim genişlediği için normal kabul ediliyor. Herhangi bir lekelenme ya da kanamanız yoksa endişelenicek bir şey olduğunu sanmıyorum.
Mahbuss Eork canım ara ara oluyorsa yada yatınca geçiyorsa sorum yok diyorlar genelde ama çok ağrın sancın varda seni rahatsız ediyorsa bir doktora görün için rahatlamis olur hem
Eork Mahbuss bir defa leke geldi doktora gittim düşük riski var rahim duvarnda kanama var diyip iğne verdi sancının cogalmasını iğneye bağlıyorum 10 gün sonra kontrol var bakalım ne diyecek