Kızlar bu iğneyle ilgili sayfa açılmıştı ama bulamadım bana çok lazım 28+3 haftalığım 5kaybım var bu 6.gebeliğim ilk defa bu kadar ilerledi ödüm kopuyor bişey olacak diye hiç bi yerde bulamıyorum. Oksapar yerine doktorum hibor 5000 yazdı kullandım bu sefer onu da bulamıyorum elinde olan ve ya bana yardımcı olacak olan var mı ? İstanbul Bağcılar’da oturuyorum