Semsem Merhaba doktorum haftaya kontrole gittiğimde idrar testi istedi ve nst giriceksin dedi erken değil mi acaba nst ye girmek için?
Esrelf Semsem canım sana birşey demediyse , doktorunun çalışma şekli öyledir belki. Erken bakıp tedbir alıyordur.
NeslihanPiaAbac Semsem evet erkenmiş kontrol için mi istedi acaba bilemedim.İnşallah yolunda gider herşey