Hamile kalman önce rüyalarımda hep bir kızımın olduğunu görürdüm. Hamile kaldım yine hep güzel bir kız çocuğu gördüm, hatta çevredekilerde beni rüyamda bir kız doğurmuş gördüklerini söylüyorlardı. Neyse geçen ay 11 haftalık ilken doktor bebeğin erkek olduğunu söyleyerek isim düşünmeye başlamamız gerektiğini söyledi.16. Haftadayız ve bugün yine doktora gittim doktor bu kez bebeğimin kız olduğunu söyledi. Doktora kesin değil mi erkeğe benziyor demiştiniz dedim. Hayır hayır bariz belli kızın olacak dedi. Allah’tan henüz alışveriş yapmamıştım. 😇😌 inşallah bir kızım olacak, adını Aksa koyacağız nasipse. ❤️