Mhtpctn Bayanlar merhaba Bende kılolu hamıle kalanlardanımm . 16 haftaya gırdık sukur sızler kac haftadasınız nasıl gıdıyor hamılelıkl
Kvlkgzmerhn 87 ile kaldim suan 104üm canım 37+4 37de istahim bir acildi sorma hemenndogurmak istiyorum yoksa 110 olurum yaaa
Mhtpctn Dzeyy hadi ya ne guzel ben 119 la kalmıstım 4 kılo kusmaktan verdım sımdı 120 olmusum galba baya almısım 16 haftadayım daha cok da yemıyorum aslında 🤷🏻♀️
Elifinzeytini ilk kızıma 120 ile hamile kaldım 100 ile doğuma gittim 90 la eve geldim 😂😂 sonra tekrar aldım şuan oğluma 119 la hamile kaldım 16 haftalığız 113 oldum 😂