28+5 haftalığım bende 30lu haftalarda başlar zannettiğim çabuk yorulmam bu haftalarda başladı nefes nefese kalıyorum üstelik kilomda çok olmamasına rağmen😔Ayaklarımdaki kramp ve bel ağrısıda çok ayakta durunca daha çok oluyor...Umarım daha zorlu günlerimiz olmazda böyle atlatırız🙏🏽Herkese sağlıklı hayırlı doğumlar🙏🏽