Ght Kızlar 7+2 haftalık hamileyim son 3-4 gündür dehşet tansiyonum düşüyor gözlerim kararıyor elim uyuşuyor o derece.Sizde de var mı bu tarz durumlar?Tatlı herşeyden çok tiksindim yiyemiyorum o mu etkiliyor bilmiyorum ama yoğurt ayran tuzlu şeyler yemeye çalışıyorum başka ne yapabilirim bilmiyorum
minikcasper Ght beeeeen 😁😁😁. Benimde 8. Hafta başladı şuan 10+2 sürekli 9a 5. 10a 5 oluyo. Düz uzan yastıksız ayaklarının altına yastık koy ve tuzlu ayran baika yükselmiyo benim.
Meriwa Ght canm eczaneden yada elinde varsa takip et doktoruna da gidince söyle yüksek olmasındansa düşük olması daha iyi ama tuzlu ayran için limonlu su falan içiyosanız o düşürür aklınızda olsun tuz tüketimine de dikkat edin
prensmusta Ght geçtiğimiz haftalarda bende de vardı,düşük tansiyon çok sorun değil diyor dr lar,yüksek olması daha riskli,ama dediğin gibi insanı çok halsiz bırakıyor düşmesi de.bol su içmek,sol tarafa yatmak,tuzlu çubuk yemek iyi geliyor demişti doktorum 👍🏻
Deletedmom424 Ght canım 15+2 yim tansiyonum 8/5 8/6 oluyor uzun süre devam ediyor. 1 hafta önce doktoruma söyledim. Düşük tansiyondan çok korkmayalım dedi. Havalar etken muhtemelen. Ve kırmızı et yumurta tüketimini biraz arttır dedi. Bende hamileliğimi duyduğumdan beri tatlıyı karşımda biri bile yese kusuyorum. Adını duysam midem kalkıyor inanılacak gibi değil ama tatlıdan değil sıvı alımına da dikkat et. Tansiyon düşünce ayaklarını kaldır yat kalkma.
H-15 Benim tansiyonum da hep 9-5 8-4 33 haftalığım. Doktorum düşük tansiyonun yüksekten daha iyi olduğunu söylüyor 😊sıvı tüketimini artırıyorum, ayaklarımı uzatıyorum iyi geliyo 😊 tuzlu tüketmiyorum tansiyon düşük de olsa.
Ght Muberraonur ölçmedim canim ama düştüğünü anlıyorum diyet yaptığım dönemlerde de olurdu çok bakardım düşük.Normalde de genelde düşük olurdu şimdi baya etkiliyor.
H-15 Ght doktorum suyu da bi kere de bolca içmenin doğru olmadığını söylemişti canım bu arada bilgi olsun diye paylaşıyorum. Yudum yudum iç suyu vücudun susuz kalmasın, ama 10 dk da bir litre içip bir saat içmemezlik yapma mesela demişti
minikcasper Ght 3 ay dolana kadar diyo büyüklerimiz hep bakalım dolsun da geçer inşallah ah bu bebişler annecikleri yatırıyo habire 😁
Hannee Bendede hep aynı ama yeni olan bişey değil hamilelikten öncede hep 9/5 9/6 doktoruma sordum düşük olması yüksek olmasından iyidir yüksek daha tehlikeli dedi
HafsaRumeysa Ght benim hamilelik boyunca tansiyonum hep dusuk doktor dusmesi normal yeterki cikmasin demisti
Selinanne Ght aynı haftalarda aynı durumdaydim doktorum yüksek olmasindan iyidir dedi. Sadece ayaktayken gözleriniz kararında dikkat edin oturun dinlenin ya da yatın. Maden suyu az tuzlu ayran için . 16 haftalık oldum hala düşük seyrediyor. Vücudunuz kendini ayarlayacak bir şekilde.