Ben Nuray sözeriye gidiyorum kasılmalarım vardı toparlanıyorum yavaş yavaş ama hala dinlendiriyor. Ben memnunum şimdilik bu arada 2 aylık hamileyim ama yatmam gerektiği için hep dinleniyorum . Nuray hanımın risk düşük konusunda hassas olduğuna şahit oldum tabi doktorunbiraz uyum meselesi olduğunu düşünüyorum jimerde suat hoca selim hoca aral hoca içinde hep olumlu şeyler duydum .