Glbgc Nesemmm bende yarın 34 oluyorum birden değişik sancılar giriyor bebeğimde aşağıda zaten ama vücut kendini doğuma hazırlıyor diye çok takılmıyorum
Cigdemveminik Nesemmm bu haftalarda yalancı sancı olanilr demişti doktorum bebek toplanmasıda takip etmek lazmmş düzenli ise doğum işareti ama genellkle düzensiz olurmş
zglpmb Nesemmm benimde oluyordu 34 te kasılma ve aşağı doğru baskı hissi nst ye girmiştim sancı çıkmadı denebilir çok düzensiz olarak arada 25 leri falan gördü . Şuan 35 im hiç bir kasılma falan yok 😂 sanki doğurmama Asır varmış gibi 😂
Zcarkit Bende 31 haftalık hamileyim. Kasılmalar zaman zaman oluyor doktorum doğuma hazırlık yapıyor bebeğin dedi sıkıntı yokmuş yani. Aşağıya baskı da arttı tuvaleti bekliyorum iyi ki evdeyim diye seviniyorum😀