Merhaba kızlar. 31 haftalık hamileyken bebegimin makat gelisi olduğunu öğrenmiştim. Şuan 33 haftalık hamileyim ve hala dönmemiş. Doktorum doguma kadar döner dedi. Dönmezse sezeryan olacam mecbur. Bende normal dogum istiyorum. Acaba bebegi ters olup dönen var mı. Benim kızım biraz inatçı. Kaynanam esime hamileyken o da ters duruyormuş. Eski zamanda kadınlar elini karnının üstüne katip dönduruyorlarmis bebegi. Eşim dönüp öyle doğmuş. Kaynanam diyor döndürelim falan ama korkuyorum. Hangi cağda yaşıyoruz. Bebeği ters olup dönen var mı acaba.