SevinYlmaz Aminnnn.ben samsundayım.sonuçları amerikaya gidene yaptırdık.sanırım iki tane var biri almanyaya biri amerikaya gidiyor.doktorumuz karar verince testi yapan firmayı aradı gerisini onlar hallediyor.sizinle gelip kanınızı alıyorlar.kan Korunaklı darklı bi kutuda amerikaya ucuyor aynı gün.sonuclarda bes gün sonra elimizdeydi.yasak olduğu içinde şifayen cinsiyeti söylüyorlar