Gulsumhira Arkadaşlar yarin ozele gitsem hastaneye bebegin yüzünü gösterirler mi bana ? 32 haftalık hamileyim 20 haftalıkken gormustum yüzünü ta.
Zuhraa Gulsumhira kendini saklamazlarsa gosterirler tabi. Bende 32 haftalıkken gördüm net bir şekilde doktorum cd ye kaydedipte verdi hareketlerini bile resimden hariç. Şimdi gittigimizde de sakliyor kendini oğlum 💙
Esrahmet Gulsumhira gösterirler tabi devlette asla göstermiyorlar dediğin gibi insan çok merak ediyor bebeğini
Dilos1645 Gulsumhira saklamazsa görürsüm canım benim hep eli yüzünde net göstermedi 33 olduk merak ediyorum yüzünü ten rengini.ben esmerim eşim görümcelerim kardesim küçükken sarıymış annem de peynir gibi kime bezeyecek en cok onu merak ediyorum😂
Mthnry Zuhraa ne güzel cd vermesi 😍 anı olarak kalıyor. Resimler belli bir süreden sonra görüntü kayboluyor diye duydum
Zuhraa Mthnry evet bi 12 haftalikken almıştım birde 32 haftalıkken aldim istedigim zaman veriyordu ama biz yuzunu yakalamadik doğru düzgün ❣ ama renkli halini mutlaka yuzunu gosterirse verriyor. Bizimkinin hep eli yuzunde 😐
Buselensi Gulsumhira ay tabi görürsün ben 28 haftalıkta gittim gıdığını cenesindeki gamzeyi burnunu herseyıni görüyorsun ama gidince özellikle de bende hiç resmi yok renkli resim verirmisiniz de eger yuzunu göstermiyosa baya bi ugrasıp cekıyo resmini bende baya ugrastırdı göstermedi
Serciko Benimki yüzünü bana çevirmiş sürekli saklıyor daha hiç göremedik. Bu hafta dönerse küçük hanım bizde göreceğiz yada doğuma kadar göstermeyecek galiba
tugbaayaz Gulsumhira 32 haftalık oluyoruz Perşembe günü ve kontrolümüz var bizim bebiş en son 16 da gösterdi ondan sonra hep elleriyle yüzünü kapattı supacık bende çok merak ediyorum inşallah gösterir bu sefer
NurseB Gulsumhira valla ben en son 16 haftalıkken yüzünü gördüm 37. Haftaya geldim her ay özele gittim hatta son ay 10gunde bir ama bizim kız yüzünü göstermiyor 😂😂 bi dah asla göremedim doktor 5 dk uğraşmasına rağmen şans biraz
leyla25 NurseB offf aynen bende öyle artık ümidi kestim doğumda görürüz inşallah bu gidişle öyle olucak😅
leyla25 Gulsumhira ben özele gidiyorum en son 22 haftalıklen gördüm o günden beri elleri hep yüzünde çıldırttı beni göstermiyor 34.haftama geldim :) yani gitsen de bebeğe bağlı gösterip göstermemesi :)
NurseB leyla25 valla ben artık kontrole her hafta gidiyorum ama asla umutlu gitmiyorum ekranda sadece tospik bir el görmeye o kadar alıştım ki aylardır elimdeki bütün ultrason kağıtlarında el var😂😂 doğunca görcez o gizemli yüzleri artık😂
leyla25 NurseB aynen öyle çok merak ediyorummm 🥰 sağ salim hayırlısıyla kavuşalım bebişlerimize inşallah🙏🏼🙏🏼💙