Bayanlar herşeyi yapiyorum bu bebek gelmek istemiyor carsamba ve cuma gunleri tekrar kontrole gidicem iki gunde bir zaten cuma 41 haftalik oluyor doktor bi problem olmazsa 42 ye kadar bekleyebiliyoruz 41 den sonra hergun gozetim altinda olup geliyosun zaten takipte kaliyosun dedi ama o kadar uzasinda istemiyorum artik iyice agirlastim yalanci sancilarim cok oluyo tuvalet beklemekten yoruldum napmam lazim acaba bilmiyorum. Bi iki haftadir arada ishal gibi oluyorum son zamanlar oldugu icin normal dedi doktor aciklik var mi yok mu bakmadi bile nst de sanci cikana kadar da bakmicak belli ki