Bsrakrs ya benim hamileliğim biraz sıkıntılı geçiyor. Çapanın da iyice araştırdığıni bildiğim için takip başlattım. Kesem var ama Bebeğim gözükmüyor. Oraya da , nette yorumlara bakarsanız görürsünüz halil saygılı dr. Var onun icin gitmiştim. Ama izne cıkmıs maalesef. Her randevu alısınızda farklı bir dr. Muayene ediyor. Dr. Halili yakalamayı dusunuyorum🤩