1818_18 Kızlaaaaaarrrrr bugün doktor kontrolüm vardı 16 haftaligim doktorum erkeğe benziyor dedi sanırım oğlum oluyor sizce akrabalara söylenmeli mi yoksa bir doktora gidip cinsiyeti kesinlestirilmeli mi ?
Bebeannesi 1818_18 canım bence birdahaki gidişinde şöyle ne olur ne olmaz genelde akrabalar erkek olunca havaya uçar kız olunca olsun birdahaki erkek olur diyip akillarinca seni tatmin etmeye çalışırlar
ecembugra53 1818_18 bir sonraki gidişinde daha net olur canım bekle 😊🧿 bende erkek Paşa’ya hamileyim canım😊 19. Haftamda tam net öğrendim babada senin gibi gittiğimde o haftamda erkek dendi erkekmiş canım bekle yine 😊
2_bwbik 1818_18 ay ne güzel senin çıkmış benimki ters durmuştu şansıma sırtını dönmüştü donmuyordu daha o yüzden cinsiyet yok
1818_18 2_bwbik benim ki sırt üstü yatiyodu bacım bakalım hayırlısı olsun bir an önce tam öğrensekte cinsiyetleri merakimiz gitse