Zeynep-12 Anneler sarımsı bir parça lavaboya gelince resmen düştü ve sarı lekeler olmuş iç çamaşırım da biraz da bel ağrısı var
Duygu76 Zeynep-12 benim öyle parça düşmesi olduğunda 10 saat sonra oğlum doğdu 😇 senin kaçıncı haftan
Reyhan55 Zeynep-12 nisan geldikten hemen sonra doğum olmuyor canım hemen panik yapma durumunu takip et
Marysa Zeynep-12 doktorunuza gidip muayene olun nst ye soksun. Arkadaşım 35+6 da nişanı geldi ertesi gün Doğuma aldılar sezeryan. Bu ara 35-36 da geliyor sanki bebetolar. Bebeğin kilosu fln kaç?
Zeynep-12 Marysa erken değil mi ama daha korkuyorum açıkçası sancı yok bel ağrısı oluyor arada bide göğüsümün altın da oluyor
Marysa Zeynep-12 doktora git mutlaka biz ne desek boş. 🙏 korkulcak bişey yoktur tabi ki çok erken.. sonuçtan haberdar et