Happybsrn canim ben zeynep kamildr yaptirdim istanbul üsküdarda kadin hastaliklari ve dogum hastanesi. Ozellikle orda oldum ozeller pahaliydi devlet olarak ta en temiz yer orasiydi. Ilk basta infertilite bölümüne gidiyordum ordaki doktor bana liste verdi adetimden 3 gun sonra film icin randevu aldim radyoloji bölümünden. Verdikleri tarihte gittim annem tek gittigim icin cok kizdi 😂 refakatçi olmasi gerekiyormus .birde canim islemden yarim saat once almam gerekn iki ilac yazdikar bana onlari ictim bir tanesini film çekildikten sonra 1 hafta daha kullandim enfeksiyon kapmamak icin. Neyse sira geldiginde iceriye girdim ordaki hemsire bana bir önlük verdi onu giydim üst kiyafetlerim kaldi sadece alt cikardim uzun duz bir masaya uzandim ayni smear testi aldiklari sipekulum u soktu doktor benjm vajinismus gecmisim oldugu icin gercekten cok kibar davrandilar birdr ben kasmadim hic surekli rahatlattilar. Iceriye ilac gibi birsey verdi doktor islerimo aşama aşama yaparken banada soyledi çünkü görmüyorsun yapılanı. O ilac ayni adet sancisi gibi bir sanci veriyor sana ama asla dayanilmicak bir sanci degil. Doktor lar kendi aralarinda degerlendirne yaparken duydum tüplerim acıkmış cok rahatladim. Canim herkesin aci eşiği farklidir , tüpleri tıkalı olan larn vardi orda birde rahimde perde olanlar o ilac açtığı icin cekilirken cok siddetki sanci çekiliyormuş. Ama bende bir sorun olmadigi icin iltihap oldugu icin sadece adet sancisinin biraz siddetlisini cektim. Islem bittikten sobra orkid taktim hafif kanama oldu cok az disarda biraz dinkendim yarim saat falan sonra eve gittim gayet rahat bir sekilde.Canim insallah sende yaptirirsin hayirli bir sekilde umarim faydali olmuştur🙏