BirVeraAnnesi35 Hazalperi ben o son dönem değişik isimler denilen isimlerden koydum kızıma😂 ama bilinen bi isim koymak isteseydim İnci Ayla veya Yasmin koyardım kulağa çok hoş geliyor bence😊
Didi6 Hazalperi Açelya ve Leyla çok güzel isimler. 🥰 Zeynep’i ben klasik isim olarak görmüyorum, moda ismi. Maalesef bana göre baydı Zeynep artık. Esra - Esin - Dilara - Didem - Asude 🌸🌸🌸🌸
Ahsend49 slnko anlamı varsa güzeldir 😊 istediği kadar eski olsun yeni olup uydurma gibi olmasından iyidir bence