Aslim22 sanmıyorm her hastane aynıdır ben normalde özele gidiyorm ikili test için devlete gitmiştim hemde başka bir doktor görsün diye zaten açlık tokluk birşey sormuyor hem bebeğime baktı hem ölçümlerini yaptı formumu doldurdu ve kan için yönlendirdi sonucumuda 1 hafta sonra aldım 🌸 zaten aç karına çok zorlanırsın kendinde kötü olursun sen tok git canım bir problem olmaz 😊