Eylem01 Kızlar ikili taramamda geriye yolunda çıktı, doktor kan aldı yine de . Kromozomlara mı bakacaklarmış ne , rutinmiş bu durum. Normal midir ? Bir de o kan sonuçlarında cinsiyet gösteriyor mu
Barkoddg Eylem01 Cinsiyetten once onemli olan saglik insallah bi problem cikmaz da kafaniz rahat bir sekilde devam edersiniz hamileliginize.