Boncukk-5 Decavit ve kan ilacı doğum sonuna kadar kullanılması gerekiyormuş. Bi tandııgm dedi ki kan ilacı bebekte ben yapıyor dedi kullanmak istemiyorum acaba doğruluğu varmıdır ? Kullanmasak olurmu şart mı ? İlaç olmadan kan değerimi nasıl yükseltebilirim ?
YagmrK Boncukk-5 yok artık 😂 Yeni Doğum yaptım kan ilacını kullandım aksatmadım ben filan yok Böyle hurafe seylere inanıp kullanmamazlık yapmayın doktorunuz boşa vermiyor bunları
M_N_R Boncukk-5 Bence birakma.Cunki sende kan azligi olursa bebektede olur hem dogumdada dogumdan sonrada sama cok kan lazim olucak.Benimde kanim cok cok azdi ilac kullaniyorum.Ilac kullanmadan yalnizca dogal yollarla kan arttirman imkansiz.
elida32 Boncukk-5 kan ilacı yani demiri doğuma kadar kullandıracak doktorum ama decaviti bıraktırmıştı. Öncesinde başka doktor vermişti decaviti zaten.
Cicilibicili Boncukk-5 doktorum bana kan ilacını doğuma kadar kullanıcaksın dedi. Ayrıca tut ki gerçekten ben yapıyo olsun, hem senin hem bebeğin sağlığından ne kadar önemli ki bu. Bu tarz şeyleri çok dinlemeyin bence🌺
RabiaMG Boncukk-5 3. Aydan beri kullandigim halde kansizim daha dogumda kan kaybedicez. Ne alaka ben yapmasi cok sacma bence. Gunde 2 kez kullaniyorum suan hap yetmezse surup kullanicaksn dedi doktor.
Rabia95 Boncukk-5 bebeğinde ben mi olmasını tercih edersin yoksa sende ki değerlerin düşüklüğü nedeniyle sağlık problemini mi? Demek ki kan değerlerin düşük o yüzden takviye kullanıyorsun, inanma böyle şeylere 🙏🏻
YagmrK Meriwa aynen Doğumdan sonra da devam ediyorum ki nasıl kan kaybediyo insan ameliyatta bi o kadar afedersin ameliyattan sonra pede nasıl kan geliyor ruh gibiydim ameliyattan sonra rengim yoktu bildiğin
bburcu Boncukk-5 tanıdıkları değil doktorları dinleyin 😊 herkes tıp mezunu gibi konuşur olmuş. Doktor gerekli görmese vermez çok önemli ayrıca kan ilacı👍🏻
ecembugra53 Boncukk-5 kesinlikle doktorun verdiği ilaçları kullan canım ihmal etme şakın 😊 ne saçma şey o öyle ilk defa duydun inanma canım bende kullanıyorum olur mu öyle şey tövbe bismillah ya🤣🤣 Allahın işine millet karışır oldu 😃😅
snm_ Boncukk-5 bence doktorunu dinlemelisin seni en iyi yönlendirecek olan o dur. Bana vitamin ve demir ilacı yazmıştı ikisinide bulantıdan kullanamadım. Değerlerim iyi çıktığı için vitamini kullanmasan da olur ama demiri kullanmaya çalış o önemli dedi. Özellikle 20.haftadan sonra demir ihtiyacı daha çok artıyormuş hamilelikte.