Kızlar merhaba daha önceki postumda 50 mglık şeker yükletmiştim sağlık ocağında ilk saat 300 küsürlerde çıktı 2.saat 80 e inmişti doktorum yanlışlık var yenile hastanemizde demişti. 100 mglık bu kez yeniledim ilk saat 127 ikinci saat 166 üçüncü saat ise 119 çıktı sizce nasıl evet doktorum dediği gibi 300 lğ rakamlar çıkmadı ama ikinci saat 166 normal değeri 155 olması lazımmış