Gizemczr 31+2yim ama göğüslerimde ne süt sızıntısı var ne göğüs ucum var nede göğsüm var normal mi sizce?
kedilervekaranfil Gizemczr Doğum yapıldı günler geçti ama hala sütünüz gelmedi sandım 😔 Göğüsleriniz irileşmiştir ama alıştığınız için farkında değilsinizdir. Sıvı gelmesi de kendiliğinden olunca normal, uyarılmayla olunca rahim kasılmalarına yol açtığı için sıkıntılı diyorlar. Doğumdan sonra gelmesi en sağlıklısı
brcaky Ben 34+4teyim bende de yok zaten süt sızması iyi bişey değil içiniz rahat olsun, göğüsünüzle çok oynamayın doğumu başlatır diyolar, gögüs ucunu şırıngayla ya da kalkanla halledebilirsiniz