tugbacelik bende hacisakir in granül sabun tozu var birde uni baby nin sivi deterjani ve yumusaticisi var . Ilk olarak neyle yikayacagim bilmiyorum bi yanim granül sabun diyo diger yanım sivi deterjan 😄 normalde yumusatici kullanmicaktik ama unu baby almislar 3 4 tane bende her yıkama degilde 2 3 yikamada koyarim gibi