Gksn1993 benim de olmuştu oluyor o bebek küçük oldugu için tam boşaltamıyo gögsünü o yüzden oluyor egzanelerde elle sagma pompa var onunla sag biraz rahatlayınca bebege ver gögsünü sende rahatlarsın benim bütün dogumlarım dan sonra oluyor Du ben o şekillerde yapıp emzirmeye devam ediyordum