Su-mbul Merhaba anneler 🌸 bebekleriniz kaçıncı haftada kaç gramlar 🤔 olması gereken ne oluyor fikir verir misiniz
AybarsMomy Su-mbul böyle bi tablo bulmuştum internetten canım burdan bakabilirsin her hafta için zaten doktorunda söyler normal olduğunu olmadığını. Kilosuna çok takılma doktor sorun görmediği sürece ☺️
ecembugra53 Su-mbul daha doktora gitmedim canım ya 😊 2 hafta sonra kontrolüm var canım gidince öğrenicem bebek yapısı genetik olıyor canım biraz da anne babaya bağlı kilosu canım 😊 herkese göre değişir doktor iyi dediyse iyidir canım sıkıntı etme en son ben 19. Haftamda gitmiştim 300 gramdı 21 cm boyu var demişti suan 21. Haftandayım bilmiyorum canım 😊
Zehra2604 Su-mbul 30. haftada 1838 di kilosu, normalde 1400 falan olması gerekiyormuş sanırım, önden gidiyordu, şimdi 33. Haftadayım, haftaya gidicem bakalım kaç oldu ☺️
Su-mbul AybarsMomy yaa teşekkür ederim 🙏🏻 bir anne 23 haftada 800 gram gibi bişey yazmış ondan meraklandım şükür iyi demişti doktor
Su-mbul ecembugra53 maşallah 🧿 banada doktor normal gayet demişti , 2 hafta sonra bende kontrole gidicem ama burda okudukça içime kurt düşüyor 😂
AybarsMomy Su-mbul rica ederim canım herkesin bebeğinin gelişimi genetiği farklı öyle düşünerek strese sokma bebişi de kendini de ☺️ sağlıkla kucaklarsın inşAllah zamanında🤲🥰
ecembugra53 Su-mbul saol canım benim 😊💙🧿 herkeste durum farklıdır benim eşim yapılıdır boylu poslu ben normal iyim minyon tipliyim yani çocuk bi tarafa cekiyor canım benim 😊💙🧿 doktorum demişti bana eşime benziyor yapısı bebeğin canım 😂
Su-mbul ecembugra53 banada da doktor maşallah çok iyi falan diyo ama işte içime dur diyemedim merak ettim 😂
Gizemito Haftadayız 822 gr 31 cm geldi. 2 hafta önde ölçümleri. Başından beri önde çıktı hep. İri bebek olacağını söyledi doktorum.
Su-mbul Gizemito bir annede de 800 gramdı:) maşallahh , önde olması iyi mi ilk gebeliğim merak ettim :)
esrAlp Gizemito peki şekeriniz galan var mı benimde öyle başladı endişe ettim şeker yüklemsine de daha var biraz sınırda çıkıyor zaten şekerim
Gizemito Su-mbul Sanırım değil 🙄 Çünkü bende şeker olabileceğinden şüphelendi doktorum korkuyorum açıkcası, yarın yüklemem var. Ayrıca her bebişin gelişimi farklıdır tıpkı her hamileliğin aynı olmadığı gibi 🤗 O yüzden bence kıyaslama yapıp kendimizi üzmeye gerek yok 🙇🏻♀️
d190516 Su-mbul 24+4 de gittim en son 844 gram 35 cmdi ikinci oğlum şimdi 26+4 üz 30 haftalıkken kontrolümüz var bakalım ne kadar olmuş sıpa 🙃