Mazan Merhaba hamişlerrr kamuda idari izin alabilmek için 24 hafta artı mi olmak gerekiyor kullanan alan var mi doktor rapor mu veriyor. 23 artı günler yeterlimidir
cico-20 Mazan ben doktoruma bahsettım tam 24+0 da belge verırım dedı gercı dha bende kullanmadım ıkı haftam kaldı
ekocak07 Ben kullanıyorum. 30 haftalık olduk şuan. 32. Haftaya kadar izinliyim. Sağlık ocağından durum bildirir kağıdı götürdüm sistemde kaç haftalık hamile olduğumuz çıkıyor.
ekocak07 Ayrıca 23 artıysanız sağlık ocağı sistemi sizi 24 hafta olarak gösteriyor. Ben 27 artıydım benim raporumda 28 haftalık gebe yazıyordu :)
ekocak07 Mazan evet aile hekimi veriyor. İşe 32. Hafta bittiğinde mi başlıcam yoksa içindeyken mi onu bende henüz bilmiyorum🤣🙈
Mazan ekocak07 muhtemelen 32 artı da çalışabilir de verecekler o zaman başlayacak mısınız sonrasında işe