Damlaaaaa35 Kızlar 8 haftalık gebeyim ama göbeğim çok çabuk çıktı normal mi bu durumda kimisi normal senin karın için küçüktür ondan cıkmıstır hemen diyor kimiside ikizmi falan diyor ama tek kese ve tek kalp atısı duyduk 4 aylık gibiyim şuan ????
Ozge-Akcakaya Damlaaaaa35 benimde 2. Hamileliğim ve şuan 10 haftalık hamileyim sanki 16 haftalık gibiyim neden bilemedim 😒şimdiden göbüş çıktı normalde cok zayıf biriyim 50 kiloyla hamile kaldım ilk oğlumda 20. Haftaya kadar göbek cıkmamıştı şimdi erkenden cıktı 😔
bebegim_28 Damlaaaaa35 ilk aylar oluyor hele akşamları 7 aylık gibi olurdum 😁😁 şimdi 19 haftalık oldum çok az çıktı karnım
bebegim_28 Damlaaaaa35 gaz oluyor o 😁 15 16 haftadan sonra normale döndüm hala akşamları çıkan karnım sabahları olmuyor falan😊
Miniginannesiiii1111 Damlaaaaa35 şişkinlik ve gaz o 15/16. Haftaya kadar iner sonra esas Göbus ortaya çıkar 🙈