Kızlar 28 haftalık hamileyim. Erken doğum riskim var. Normalde gün içinde uzanıyorum hep. Son üç gündür ayağa kalkınca bebek rahmin en aşağısına dayanıyor.en altta Sertleşiyor.bu normal, mi günde kaç defa olursa doktora gitmeliyim?
Birde bazen rahmin kendi sertleşiyor kasılıyor en alttan.
Doktor kasılman olursa gel dedi ama şimdi hangisi riskli olan kasılma??( Bu iki kasılmaya bazen ağrıda eşlik ediyor. )ne zaman doktora gideyim?