Hanımlar ben iki tane doktora gidiyorum. Biri farabi hastanesindeki suna hanim. Biri de akademi konyadaki ayfer hanim. Ikisi de iyi diye bilirim ama hastane acisindan cok fark var. Farabide 250 tl veriyoruz personeller cok ilgisiz sanki devlet hastanesi gibi. Senli benli konusuyorlar falan. Akademide öyle degildi akademi 150 tl veriyorsun ama cok ilgileniyordu sekreterler vs. Ikisi arasinda baya bir ucret farki olmasina ragmen verdikleri hizmetler böyle farkli geldi bana. Ikisinden birine giden var mi hamişligi boyunca? Cok kararsizim. Evim bosna hersekte