Merhabalar 38 haftalık hamileyim kısmetse cuma günü sezeryan ile doğum yapıcam. Doğum yapacağım hastane prosedür olarak doğumdan önce her hastasına corona testi yapıyor. Zaten doğum yaklaştı diye stres, korku, heyecan hepsi birbirine girdi şimdi bide bunun sitresi çıktı. Vücudumdaki her şeyi coronaya yoruyorum psikolojim bozuldu resmen 🙈 corona çıktığı günden beri doktor randevuları dışında evden çıkmadım, evime de kimseyi kabul etmiyorum eşimde çok dikkat ediyo ayrı odalarda yatıyoruz ama yinede insan acaba mı? diyo tabii bide hormonların etkisi var 😭 cumaya kadar sitresten erken dogurmazsam iyidir