Researcher_mother Mrb kızlar bugün 35+4 teyim kontrolüm vardı herşey normal sancım da yok fakat nst duzensiz de olsa bi ara sancı cikti 100 u flan buldu hatta. Doktor 40 ı beklemicek daha erken gelecek sanirim dedi. Bu durumda olur 39 40 haftayı bulan var mı acaba?