Duru3333 Kızlar gebelik şekeri olup doğum da ya da bebeğin sağlığında sorun yaşayan oldu mu 162 çıktı şekerim yükleme den sonra diyete başladım bugün. Korkuyorum ciddi bir durum mudur bu?