Hanimlarrrrr hepinize merhaba bizde happymomdan mezun olduk darısı tüm bekleyenlere…. 36 haftamda baslayan sancilarim ve 4 cm acilmamla 37. Haftaya kadar anca dayanabildik oglusumla. Tabi bu arada hergün hastanenin yolunu tuttuk ha geldi ha geliyor diye bu arada kız kardeşim polis memuru ve şehir dışında görev yapıyor nişanı olacakti cumartesi günü abla sık dişini yüzükleri takalım öyle dogur diye takılıyordu 😊 ki öyle de oldu nisanimiz oldu herkes dagilmaya yakin belimden kasiklarima dogru cok yogun olmayan sancilar başladı. Eve gectik eşim biraz panik olduğu için ona söylemedim hemen hastaneye gitmek istemiyordum çünkü iki kizim var onlari yatırdım eşimle bizde yattık ağrım biraz artti ama hala dayanabilir olcudeydi eşim uyuyana kadar bekledim sessizce odadan çıktım evde gezinmeye basladim sancilar sabaha karşı 6 gibi 5 dk da bire düştü bende girip bir duş aldim üzerimi giyindim eşimi uyandırdım dedim ben doguruyorum🤭 hemen kalktik hastaneye gittik hastaneye giriş yaptigimda saat 7 civariydi 5 cm acilmam olmuş sancilar duzensiz görünüyor 3. Dogum oldugu için hızlı ilerlicegini soyledi doktorum surekli yanimda bi ebenin olmasini istedi gercektende acilmam hizli ilerledi saat 9 bucukta açıklık 7 cm olmuştu suyumu patlattılar sonrasi biraz zordu sancilar siddetini arttırdı yatakta karşılayamaz hale geldim doktorumdan ayaga kalkmak icin izin istedim nst yi çözmemek şartıyla yatağın yanına kalkmam için izin verdi tabi ebe gozetiminde sancilarim geldikçe oturup kalkmaya çalıştım o arada bebek kanala yerleşmiş şükürler olsun ki doktorum muayne etti aciklik tamam bebek kanalda doğum başlıyor dedi yatagimi çatala çevirdiler ve 3 kuvvetli ıkınma sonrasi saat 11 35 te minnak oglumu göğsüme koydular bu seferde sevincten ağladım 😊 rabbim isteyen herkese tattirsin bu duyguyu… Bu arada paşam 2800 gr 48 cm dogdu. Kesi atilmadi bebek cikarken küçük bi yirtik oluştu ona da 3 dikiş attilar. Ankara şehir hastanesinde yaptim dogumumu cok guzel ilgilendiler ve ilgilenmeye devam ediyorlar sorularinizi seve seve yanitlarim Rabbim isteyen herkesin kucagini doldursun😘😘😘