H6D6ylmz buyuk abdestimi zorlayarak yaptm ve suan kahverengi akinti geliyor suan progestan kullaniyorm ayni şey yine başıma gelmişti benimle ayni şey yaşayan varmi bebege birsey olmus mudur sancim yok kirmizi kan gelmedikçe dusuk degil diyorlar
ecembugra53 H6D6ylmz canım cok zorladın heralde durma doktora git görün öyle birimin öbürünğn demesi ile olmaz doktora randevu al git canım hemen
H6D6ylmz ecembugra53 ben dun gittim ebe ilk muane etti pembe akinti geldi o ara birsey olmaz birseyin yok dedi doktor da bakti gayet iyi bebek dedi bugün de özelde muanem vardi zaten oda susuk riskin olabilir dedi